3001470503 |
Avaluació matemàtiques competencials |
2023-2024 |
Cicle de conferències. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
19/2/2024 - 13/5/2024 (8 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
ST al Baix Llobregat
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
01/01/2024 - 19/02/2024 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El treball de la matemàtica competencial i la seva avaluació.
Durant les sessions mostrarem també el web Matcompetents, un espai on trobareu propostes d'aula, de dinamització de zona i enllaços interessants.
|
| |
Objectius |
- Dotar d'eines i recursos d'avaluació competencial al professorat partint de la competència específica 1 i 2.
- Crear una xarxa de persones interessades en el treball i l'avaluació de la matemàtica competencial al Baix Llobregat.
- Vincular el grup de treball amb entitats matemàtiques de referència al Baix Llobregat.
|
| |
Continguts |
- La resolució de problemes: traduir, interpretar, resoldre...
- Procediments necessaris.
- Raonament i prova: explorar, formular i comprovar.
- Argumentació i creativitat.
- Connexions internes (entre idees matemàtiques) i externes (amb altres àrees de coneixement).
- Identificar, vincular, contextualitzar.
- Comunicació i representació d'elements matemàtics.
- Dotar de sentit a les idees matemàtiques.
- Estratègies de formes de raonament.
- Eines i estratègies avaluatives.
|
| |
Formador/a |
Laura Morera Úbeda, Marc Caelles
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents de matemàtiques
|
| |
E-mail |
dtbaix@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
19/02/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
11/03/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
15/04/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
13/05/2024 |
1730 |
1930 |
|
| |